Известие

Collapse
No announcement yet.

OMV нафта

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Така все хубави коментари до тук,но никой от притежаващите и работили на бензиностанции не каза защо има вода в големите цистерни,моя логика понеже съм питал е ЗА ДА СЪБИРА МИЗЕРИИТЕ И БОКЛУЦИТЕ ,във всяка една цистерна ,няма значение какво гориво съхранява-бензин или дизел,на дъното винаги има вода ,а сондата смуче над нея за не засмуква мизерията и още нещо водата е винаги по тежка и си стои на дъното.До тук добре но сега пак към запознатите с бензиностанциите-1 кг.нафта или бензин НЕ Е РАВЕН на 1 литър-заради различната плътност а относно горивата ШЕЛ и ЕКО-не коментирам понеже не ми харесват,а за останалите по висок ни е разхода щото си мисля ,че тези които дават отстъпка като лукоил не са коректни от опит знам, че на ромпетрол минавам най много километри с едни и същи пари това при пълнене до горе


    п.с. много се извинявам на колегите ако аз съм объркал нещо сметките но ми е любопитно дали някой ще ме опровергае
    Алфа 156 2.4 JTD 136 катъра-бивша
    Алфа 145 1,9 JTD - настояща

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от donMirkoni Покажи съобщение
      Така все хубави коментари до тук,но никой от притежаващите и работили на бензиностанции не каза защо има вода в големите цистерни,моя логика понеже съм питал е ЗА ДА СЪБИРА МИЗЕРИИТЕ И БОКЛУЦИТЕ ,във всяка една цистерна ,няма значение какво гориво съхранява-бензин или дизел,на дъното винаги има вода ,а сондата смуче над нея за не засмуква мизерията и още нещо водата е винаги по тежка и си стои на дъното.До тук добре но сега пак към запознатите с бензиностанциите-1 кг.нафта или бензин НЕ Е РАВЕН на 1 литър-заради различната плътност а относно горивата ШЕЛ и ЕКО-не коментирам понеже не ми харесват,а за останалите по висок ни е разхода щото си мисля ,че тези които дават отстъпка като лукоил не са коректни от опит знам, че на ромпетрол минавам най много километри с едни и същи пари това при пълнене до горе


      п.с. много се извинявам на колегите ако аз съм объркал нещо сметките но ми е любопитно дали някой ще ме опровергае
      To e ясно, че в случая един литър не е един килограм, но така се изразяваме за по-лесно. Колкото до цистерните - ТАМ НЯМА И НЕ МОЖЕ ДА ИМА ВОДА! Това просто си го избийте от главите. Освен ако Ганьо Балкански не е сипал. Защото ако има вода, то при лашкането до безинджийницата ще има боза. И цистерните не изливат с помпи, а са на източване, т.е. взимат горивото почти от дъното. Само газта е с помпа
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        To e ясно, че в случая един литър не е един килограм, но така се изразяваме за по-лесно. Колкото до цистерните - ТАМ НЯМА И НЕ МОЖЕ ДА ИМА ВОДА! Това просто си го избийте от главите. Освен ако Ганьо Балкански не е сипал. Защото ако има вода, то при лашкането до безинджийницата ще има боза. И цистерните не изливат с помпи, а са на източване, т.е. взимат горивото почти от дъното. Само газта е с помпа
        е на източване са ако се пусне кранчето на утайника,иначе всички цистерни си имат помпи за източване и помпата смуче над утайника именно за да не вкарва мизерия
        Алфа 156 2.4 JTD 136 катъра-бивша
        Алфа 145 1,9 JTD - настояща

        Comment


        • #49
          В един резервоар за гориво никога не трябва да има вода! Причината някои собственици да слагат вода не е за да се събират мизерии и др. ,а да се спестят пари от мъртвото ниво на резервоара(никой уважаващ бизнеса си собственик не трябва да прави това). Наличието на вода в резервора може да стане най вече от проникване на вода след дъжд или сняг през люка на резервоара.И в по-малка степен от конденз от самото гориво.Така ,че ако някой нарочно слага вода в резервоара за гориво то той се самоубива (образно казано).В този бизнес конкуренцията е голяма и смятам ,че никой не си позволява това.
          АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD ' 99
          LANCIA THESIS 2.4 JTD ' 03

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от donMirkoni Покажи съобщение
            е на източване са ако се пусне кранчето на утайника,иначе всички цистерни си имат помпи за източване и помпата смуче над утайника именно за да не вкарва мизерия
            Утайника е под основното тяло. Ама отдавна беше и не съм си давал зор да гледам. Знам само, че не съм чул да работи помпа на камиона докато стоваря бензин и аз съм ремонтирал нещо по бензиноколонките. А и не знам новите цистерни да имат утайник вече - това не са едновремешните зилове с ръждясали цистерни

            ---------- Post added at 18:59 ---------- Previous post was at 18:58 ----------

            Първоначално публикувано от hamel1 Покажи съобщение
            В един резервоар за гориво никога не трябва да има вода! Причината някои собственици да слагат вода не е за да се събират мизерии и др. ,а да се спестят пари от мъртвото ниво на резервоара(никой уважаващ бизнеса си собственик не трябва да прави това). Наличието на вода в резервора може да стане най вече от проникване на вода след дъжд или сняг през люка на резервоара.И в по-малка степен от конденз от самото гориво.Така ,че ако някой нарочно слага вода в резервоара за гориво то той се самоубива (образно казано).В този бизнес конкуренцията е голяма и смятам ,че никой не си позволява това.
            И затова има видерути на големите вериги
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #51
              това са хубави отговори,извинявам се ако съм обидил някой с моите разсъждения
              Алфа 156 2.4 JTD 136 катъра-бивша
              Алфа 145 1,9 JTD - настояща

              Comment


              • #52
                Ромпетрол имат цяла база в Русе, цистерни, камиони и какво ли не! Внасят го от Румъния, и определено горивото им е доста по-качествено от нашите бълбочи.
                Най-голям разход давам от ОМВ, няколко пъти съм замервал пълно-празно-пълно през декември, случи се така да заредя от там пътувайки.

                Пазете си дизелите, и не зареждайте съмнително гориво от тираджии, които не познавате, от бензиностанция е ок!
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #53
                  ех ромпетрол изобщо не внасят от Румъния - босовете са румънци - внасят от където им падне с кораби, за да ползват безмитна зона за тънки цени
                  друг е въпроса , че всички взимат от тях и само си слагат собствени добавки - на практика цялата нафта е почти от едно и също място
                  и мога те присетя за цецо гербера с бензиностанцията до търговията, която се водеше на Ромпетрол как наеЛЛЛа на половината Русе колите с неизвестна субстанция наречена нафта /химиците и казват - леко котелно гориво /
                  Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                  Peugeout 2.2 HDI 133+++
                  Alfa 159 +++ next

                  Comment


                  • #54
                    Аз от няколко години зареждам почти и само от Ромпетрол и никога съм нямал проблеми в жега или най-голям студ, по-нарядко от Еко - също нямам забележки. Доколкото знам Ромпетрол зареждат от рафинерията си в Констанца на Черно море, която пък преработва петрол внос изцяло от Казахстан и е доста по-качествен от преработвания от Лукойл Бургас сорт Урал, минаващ за един от най-тежките т.е. пълен е със сяра и тежки фракции петрол, отделно е доста по-скъп за преработка.
                    Alfa 156 2,4 JTD '99

                    Comment

                    Working...
                    X